مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-17سياسي

همکاری های کتابخانه ای ایران و ارمنستان گسترش می یابد


در دیدار رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان با رییس کتابخانه ملی ارمنستان مقرر شد تا همکاری های کتابخانه ای دو کشور گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دیدار رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان با رییس کتابخانه ملی ارمنستان مقرر شد تا همکاری های کتابخانه ای دو کشور به ویژه در زمینه ترمیم، حفظ و نگهداری نسخ خطی و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی گسترش یابد.

در این دیدار که در محل کتابخانه ملی ارمنستان انجام شد، سیدحسین طباطبایی، رایزن فرهنگی کشورمان بر ضرورت گسترش روابط بین دو کتابخانه ملی ایران و ارمنستان تأکید کرد و به بیان امکانات و ظرفیت های کتابخانه ملی کشورمان و زمینه های ممکن همکاری پرداخت.

استفاده از تجربیات متخصصین کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در ترمیم، حفظ و نگهداری نسخ خطی، برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک، اجرای سمینارهای علمی، تبادلات کتابخانه ای، تدوین کتابشناسی یا بانک اطلاعات آثار مرتبط با ایران منتشر شده در ارمنستان و متقابلا آثار مرتبط با ارمنستان منتشر شده در ایران و تبادل متخصصان امور کتابخانه ای دو کشور از جمله مواردی بود که توسط رایزن فرهنگی ایران در این دیدار طرح شد.

خانم آنّا چولیان، رییس کتابخانه ملی ارمنستان در سخنانی، گسترش همکاری با کتابخانه های ملی دیگر کشورها را از اولویت های خود برشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های کتابخانه ای ایران و ارمنستان گسترش می یابد

همکاری های کتابخانه ای ایران و ارمنستان گسترش می یابد