مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-17ورزشي

رده بندی ابهام برانگیز لیگ برتر والیبال!


پس از پایان رقابت های لیگ برتر والیبال، فدراسیون والیبال رده بندی ابهام برانگیزی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال با قهرمانی تیم فولاد سیرجان به پایان رسید.

فدراسیون والیبال پس از پایان رقابت های لیگ برتر والیبال رده بندی ابهام برانگیزی را منتشر کرد که نشان از اعمال نظرات شخصی بخش کمیته رویدادها و مسابقات می دهد تا کلکسیون حواشی خود را پس از پایان مسابقات نیز تکمیل کند.

رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون والیبال: 1- فولاد سیرجان 2- شهرداری ارومیه 3- فولاد مبارکه سپاهان 3- هراز آمل 5- شهرداری گنبد 6- شهداب یزد 7- شهرداری ورامین 8- سایپای تهران 9- هورسان رامسر 10- پیکان تهران 11- خاتم اردکان 12- شهرداری قزوین 13- راهیاب ملل کردستان 14- آذرباتری ارومیه طبق رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون والیبال، امتیازات و برد و باخت تیم ها در دور مقدماتی نادیده گرفته شده است.

از آنجایی که مسابقات جام حذفی برخلاف آیین نامه برگزار نمی شود پس از پایان مرحله پلی آف، رده بندی براساس نظرات کارشناسی کمیته رویدادها اعمال شده است.

پس از حواشی به وجود آمده در به خدمت گرفتن مرتضی شریفی در تیم شهرداری ارومیه با تصمیم کمیته رویدادها، این بار کارشناسان حاضر در کمیته رویدادها، رده بندی ابهام برانگیزی را منتشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده بندی ابهام برانگیز لیگ برتر والیبال!

رده بندی ابهام برانگیز لیگ برتر والیبال!