مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-17اقتصادي

ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی در مورد ساعت کاری واحد های صنفی در روز های پایانی سال، گفت: ساعت کاری اصناف در استان تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچنان تا 8 شب (ساعت 20) است و بعد از این ساعت واحد های صنفی، - رییس اتاق اصناف تهران گفت: ساعت کار واحد های صنفی تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا تا ساعت 8 شب است و پس از آن هر گونه فعالیت صنفی ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی در مورد ساعت کاری واحد های صنفی در روز های پایانی سال، گفت: ساعت کاری اصناف در استان تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچنان تا 8 شب (ساعت 20) است و بعد از این ساعت واحد های صنفی، مجاز به ادامه فعالیت نیستند.

رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، افزود: این بخشنامه از سوی ستاد ملی کرونا و استانداری ابلاغ شده و کلیه اصناف موظف به رعایت آن هستند و در صورت تخلف مطابق با قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: بعد از ساعت 9 شب (ساعت 21) نیز منع تردد با خودرو همچنان پابرجاست و در صورت تردد بعد از ساعت تعیین شده، متخلفین مشمول جریمه های تعیین شده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد

ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد