مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-17سياسي

واکنش شدید مدیرکل اتباع خارجی فارس به انتشار یک عکس


مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی فارس نسبت به انتشار عکسی حاوی تصویر 2 کودک در حال ثبت آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج مربوط به شهرستان کازرون، - واکنش نشان داد اما اظهارنظر منطقی را به انجام بررسی دقیقتر موکول کرد.

سید علاالدین کراماتی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: هنوز مشخص نیست که دو کودک حاضر در تصویر منتشر شده در فضای مجازی، دارای اقامت مجاز یا کارت آمایش هستند یا خیر و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

کراماتی با تاکید براینکه اعزام دو کودک برای انجام آزمایش های قبل از ازدواج، یک خطا و اشتباه فاحش است و با حقوق اولیه افراد سازگاری ندارد، تصریح کرد: دفترخانه ثبت ازدواج رسمی نباید این کار را انجام می داد و خلاف مرتکب شده است.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی فارس با بیان اینکه با نهادهای امنیتی و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان مکاتبات لازم انجام شده است، گفت: افرادی که اقدام به انتشار این تصویر کردند، می توانستند به جای انعکاس این موضوع و تشویش اذهان عمومی از انجام آن ممانعت کنند.

کراماتی اظهار کرد: تا پاسخ قانونی لازم در خصوص چرایی این موضوع اعلام نشود، نمی توان اظهارنظر منطقی و دقیقی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر، تصویری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن 2 کودک خردسال، در حال ثبت آزمایش پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شدید مدیرکل اتباع خارجی فارس به انتشار یک عکس

واکنش شدید مدیرکل اتباع خارجی فارس به انتشار یک عکس