مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-17سياسي

نمایندگان مجلس متقاضی تفحص از سازمان بنادر از پاسخ ها قانع نشده اند


نماینده خمین در مجلس با اشاره به درخواست 36 نماینده برای تفحص از سازمان بنادر گفت: پاسخ دستگاه مربوطه نمایندگان را قانع نکرده است.

- علیرضا نظری نماینده مردم خمین در گفت وگو با فارس، در خصوص طرح تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: روز دوشنبه اولین جلسه بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی در کمیسیون عمران و شهرسازی خواستار برخورد با عوامل سهل انگاری در این سازمان شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی که ترکیبی از چند وزیر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه و فرمانده نیروی دریایی هستند، گفت: نمایندگان این نکته را مطرح کردند که چرا این اعضای این شورا در این مدت نظارت خیلی جدی در این سازمان نداشتند و اگر نظارتی صورت گرفته چرا این اتفاقات افتاده است؟ وی ادامه داد: موضوعاتی در حوزه سرمایه گذاری و ابهاماتی در حوزه IT مطرح شد و نمایندگان از توضیحات رییس سازمان بنادر در این باره نیز قانع نشدند و تقاضای رای گیری در کمیسیون را داشتند اما چون اعضای کمیسیون به حد نصاب نرسیده بود، مقرر شد جلسه رای گیری تحقیق و تفحص به اولین جلسه کمیسیون بعد از سال جدید موکول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس متقاضی تفحص از سازمان بنادر از پاسخ ها قانع نشده اند

نمایندگان مجلس متقاضی تفحص از سازمان بنادر از پاسخ ها قانع نشده اند