مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-17ورزشي

عبدالحمید احمدی؛ ابوالمشاغل وزارت ورزش، بدون 21دقیقه وقت آزاد در 26روز!


یا عوامل این انجمن یک جزیره خودمختار تشکیل داده اند و یا مدیران فدراسیون همگانی و وزارت ورزش نسبت به آن چه در زیر مجموعه آن ها می گذرد بی اطلاع یا بی تفاوت.

- تابناک در بخش سوم مجموعه گزارش های تحقیقی و تحلیلی خود درباره عملکرد بخشی از زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی که تحت عنوان بررسی تخلفات مالی و فنی در انجمن یوگای ایران؛ چوب حراج برسلامت عمومی مردم در تاریخ 30 بهمن ماه 1399 منتشر شده است به مجموعه ای از تخلفات مالی، فنی و فرهنگی در انجمن یوگای ایران در تربیت مربیان و مدرسان اشاره کرده که تا این تاریخ فدراسیون ورزش های همگانی به آن پاسخ مستقیمی نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در همین رابطه و در طول سه هفته گذشته، تابناک بار ها با دفتر عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تماس گرفته تا نظر او را در خصوص تخلفات رخ داده در فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن یوگای ایران جویا شود.

پاسخ احمدی از آن منظر حائز اهمیت مضاعف است که او علاوه بر آن که بر روی صندلی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نشسته است در هیات رییسه فدراسیون همگانی نیز صاحب کرسی است با این وجود تماس های متعدد تابناک جهت دریافت نظرات او در خصوص تخلفات مالی، فنی و فرهنگی رخ داده در این فدراسیون تاکنون بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالحمید احمدی؛ ابوالمشاغل وزارت ورزش، بدون 21دقیقه وقت آزاد در 26روز!

عبدالحمید احمدی؛ ابوالمشاغل وزارت ورزش، بدون 21دقیقه وقت آزاد در 26روز!