مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-17سياسي

واکنش رفیق دوست به کاندیداتوری سعید محمد و حمایتش از محسن رضایی


رفیق دوست در رابطه با فرموده امام (ره) در مورد عدم حضور نظامیان در سیاست تصریح کرد: من عقیده ندارم کسی که سپاهی است و یا می خواهد در سپاه بماند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، اولین وزیر سپاه ایران عنوان کرد: اولین بار که امام گفتند سپاه در دستگاه سیاسی نباشد خود من خدمت امام رفتم ولی وقتی سپاهی از سپاه خارج شد که دیگر سپاهی نیست.

محسن رفیق دوست ، اولین وزیر سپاه ایران، در رابطه با کاندیدا نظامی و حضور سعید محمد در انتخابات 1400 گفت: خود من هم با وجود اینکه سپاهی ام ایشان را نمی شناسم.

ایشان فردی شناخته شده نیست و اگر اصولگرایان می گویند ما او را نمی شناسیم و تازه کار است و چنین حرفی می زنند، به این دلیل است که ما در قانون مساله رجل سیاسی و مذهبی را داریم نه مرد سیاسی و مذهبی.

رجل بار سنگینی دارد یعنی کسی که مردم او را به حرف و عمل بشناسند.

او در این خصوص که از میان کاندیدای فعلی چه کسی اصلح تر است، اظهار کرد: من به او عقیده دارم باتوجه به ده سالی که در کنار رضایی بودم که 8 سال در جنگ بود و قدرت فرماندهی او را هم دیدم.

باتوجه به اینکه بعد از جنگ او دکتری اقتصاد گرفت و برای حرف های خود تز دارد او را از باقی کاندیداها قوی تر و مناسب تر می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رفیق دوست به کاندیداتوری سعید محمد و حمایتش از محسن رضایی

واکنش رفیق دوست به کاندیداتوری سعید محمد و حمایتش از محسن رضایی