مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-17بين الملل

ایران یکی از موضوعات گفت وگوی روسای آلمان و رژیم صهیونیستی


رییس رژیم صهیونیستی در سفر به برلین و دیدار با همتای آلمانی خود با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، از حمایت آلمان از مواضع رژیم صهیونیستی در برابر برنامه هسته ای ایران قدردانی کرد.

- رییس رژیم صهیونیستی در سفر به برلین و دیدار با همتای آلمانی خود با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، از حمایت آلمان از مواضع رژیم صهیونیستی در برابر برنامه هسته ای ایران قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری المانیتور، رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی روز گذشته در برلین با فرانک والتر اشتاینمایر دیدار کرد و در یک کنفرانس خبری مشترک از تعهد آلمان نسبت به امنیت رژیم صهیونیستی، درخواست از تمام کشورهای اروپایی برای در کنار رژیم صهیونیستی بودن در زمینه برنامه هسته ای ایران، تحقیقات دیوان بین المللی دادگستری علیه ایران و مسئله شهروندان اسراییلی و گروهی از سربازان نیروی نظامی رژیم صهیونیستی که حماس در غزه آنها را نگه داشته است، قدردانی کرد.

ریولین در این باره با تروریست خواندن جنبش های مقاومت گفت: در این موقعیت، جامعه جهانی باید ثابت قدم باشد و بدون مصالحه در برابر شدت گرفتن فعالیت هسته ای ایران و حمایتش از سازمان های تروریستی که اسراییل و منطقه را تهدید می کند، بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یکی از موضوعات گفت وگوی روسای آلمان و رژیم صهیونیستی

ایران یکی از موضوعات گفت وگوی روسای آلمان و رژیم صهیونیستی