مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-17ورزشي

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ تعیین 4 تیم برتر در نوروز


مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در ایام نوروز با برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و تعیین تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دور نخست مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور روز گذشته با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که طی آن تیم کوچین آمل مقابل آویژه صنعت مشهد پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها راه یافت.

کوچین آخرین تیمی بود که در میان شانزده تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد و با صعود خود ترکیب هشت تیمی این مرحله از رقابت ها را کامل کرد.

پیش از این تیم های شهرداری گرگان، مهرام تهران، شیمیدر قم، نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و اکسون تهران نیز به این مرحله از مسابقات صعود کرده بودند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاهی بسکتبال از 5 فرودین ماه آغاز شده و به شیوه 2 از 3 پیگیری می شود.

برنامه این مرحله از رقابت ها به این شرح است: پنجشنبه 5 فروردین ماه * شهرداری گرگان - مس رفسنجان * مهرام تهران - کوچین آمل جمعه 6 فروردین ماه * نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان * شیمیدر قم - اکسون تهران شنبه 7 فروردین ماه * مس رفسنجان - شهرداری گرگان * مهرام تهران - کوچین .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ تعیین 4 تیم برتر در نوروز

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ تعیین 4 تیم برتر در نوروز