مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-17پزشكي

فرد اسفراینی مبتلا به کرونا انگلیسی در منزل بستری شد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: شخص مبتلا به ویروس انگلیسی در دو هفته گذشته در یکی از روستاهای نزدیک شهر در یک مهمانی شرکت کرده بود و اکنون در منزل خود بستری است.

- اسحاق ایلدرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شناسایی ویروس انگلیسی کرونا در شهرستان به معنای ایجاد ترس و وحشت نیست بلکه نشان از این است که مردم باید در انجام و رعایت پروتکل های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند تا از شیوع این ویروس بتوانیم جلوگیری کنیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین ادامه داد: فرد مبتلا آقایی 43 ساله است که متأسفانه به دلیل حضور در یک مهمانی مبتلا و هم اکنون در منزل تحت مراقبت های بهداشتی کادر درمان بستری است.

وی افزود: تمام اطرافیان و کسانی که با این فرد در ارتباط بوده اند توسط کادر بهداشتی تست های مورد نیاز را انجام و تحت بررسی پزشکی و قرنطینه ای قرار گرفته اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین خاطر نشان کرد: هم اکنون تست های مورد نیاز کرونای انگلیسی از انستیتو پاستور رسیده و آزمایشگاه شهرستان به راحتی تست های کرونای جهش یافته را انجام می دهد.

وی در پایان گفت: به دلیل وضعیت زرد در شهرستان اسفراین محدودیت های تردد کمتر شده و متأسفانه همشهریان اسفراینی از استان های همجوار برای دید و بازدیدهای عید نوروز به شهرستان اسفراین مسافرت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد اسفراینی مبتلا به کرونا انگلیسی در منزل بستری شد

فرد اسفراینی مبتلا به کرونا انگلیسی در منزل بستری شد