مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-17اقتصادي

توزیع میوه شب عید در 120 نقطه شهری و روستایی آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از آغاز طرح توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار استان خبرداد.

- غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا افزود: طرح توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار در شهرستان ارومیه و بخش های تابع 120 مرکز توزیع میوه شب عید مشخص شده که 101 واحد صنفی، 2 مرکز توزیع تعاونی روستایی در داخل شهرستان ارومیه و 17 مرکز تعاونی روستایی مستقر در بخش های تابع جهت عرضه میوه تعیین شده اند.

وی اظهار کرد: امسال میوه مورد نیاز مردم استان برای شب عید 300 تن سیب با قیمت مصوبه از قرار هرکیلو 11 هزار تومان و 1200تن پرتقال با قیمت مصوب از قرار هرکیلو 12 هزار و 400 تومان در حال توزیع است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تصریح کرد: 65 واحد صنفی در سطح شهر ارومیه و بازارهای روز میوه مسئولیت توزیع را بر عهده دارند که نحوه توزیع میوه شب عید از سردخانه تا سطح عرضه با نظارت بازرسان اصناف انجام می شود.

وی اظهار کرد: واحدها و عاملانی که جهت توزیع میوه تنظیم بازار در سراسر استان معین هستند حق فروش میوه های مشابه ( پرتقال و سیب) با قیمت آزاد در کنار میوه های تنظیم بازار را ندارند.

وی اضافه کرد: توزیع میوه تنظیم بازار همه روزه از ساعت 8 صبح شروع تا عصر ادامه خواهد داشت و جهت نظارت بر نحوه توزیع و عملکرد واحدهای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید در 120 نقطه شهری و روستایی آذربایجان غربی

توزیع میوه شب عید در 120 نقطه شهری و روستایی آذربایجان غربی