مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-16سياسي

سفر سرکنسول ایران به حلبچه در سالروز فاجعه شیمیایی این شهر


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در سالروز فاجعه شیمیایی حلبچه به این شهر سفر کرد و با حضور بر مزار شهدای این فاجعه انسانی ، یاد قربانیان را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، امروز (سه شنبه) 26 اسفندماه 1399 و در سی و سومین سالگرد فاجعه شیمیایی حلبچه، در راس هیأتی از سرکنسولگری، به این شهر سفر کرد.

شوشتری در بدو ورود به حلبچه، با حضور بر مزار شهدای این فاجعه، با قرائت فاتحه و تقدیم تاج گل، یاد قربانیان این فاجعه انسانی را گرامی داشت.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران سپس در محل استانداری حلبچه، با آزاد توفیق استاندار حلبچه دیدار و در خصوص تقویت مناسبات فیمابین به خصوص روابط تجاری و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرکنسول ایران همچنین با خانم مهاباد کامل عبدالله رییس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه حلبچه دیدار کرد.

در این دیدار توسعه روابط علمی و دانشگاهی بیپ دانشگاه حلبچه و دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی در سالگرد بمباران شیمیایی حلبچهنوشت: 16 مارس سی و سومین سالگرد قتل عام شیمیایی در حلبچه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سرکنسول ایران به حلبچه در سالروز فاجعه شیمیایی این شهر

سفر سرکنسول ایران به حلبچه در سالروز فاجعه شیمیایی این شهر