مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-16اقتصادي

بهره برداری از 75 واحد مسکن نیازمندان در اراک


در سال 99 بیش از 75 مسکن برای ولی نعمتان انقلاب در نقاط کم برخوردار شهر اراک به بهره برداری رسید که امروز به مناسبت اعیاد مبارک شعبان و فرا رسیدن سال جدید 3 مورد از آنها افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری ظهر امروز در آیین بهره برداری از 3 واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در روستاهای اراک اظهار کرد: در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی مواجه شده یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه حفظ امید و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم است و گروه های جهادی بسیج به عنوان یکی از رکن های ایجاد امید در جامعه همواره برای برقراری آسایش و رفع مشکلات مردم با همه توان در میدان هستند.

وی افزود: امروز خدمت رسانی به مناطق محروم به عنوان مأموریت اصلی گروه های جهادی در دستور کار قرار دارد و نیاز است دستگاه های اجرایی برای رفع موانع با جهادگران همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: گروه های جهادی بسیج در راستای انجام مأموریت های خدمت رسانی و محرومیت زدایی با حضور در مناطق کم برخوردار به صورت خودجوش اقدام به فعالیت های اثرگذار می کنند.

مهجوری ادامه داد: خوشبختانه اردوهای جهادی در کشور طی این سال ها بستر بسیار مناسبی برای تربیت جوانان و نوجوانان شده اند و فرصتی بسیار ارزشمند در اختیار آنها قرار داده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 75 واحد مسکن نیازمندان در اراک

بهره برداری از 75 واحد مسکن نیازمندان در اراک