مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-16فرهنگي

مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند


مراسم تقدیر از مولفان و مدرسان حوزه داستان نویسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، این مراسم توسط انجمن قلم ایران و خانه کتاب همزمان با روز تولد پروین اعتصامی در عصر دوشنبه (25 اسفندماه) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

​در ابتدای نشست محسن پرویز، رییس هیات مدیره انجمن قلم به ایراد سخنانی پرداخت و رضا اسماعیلی از اعضای هیات مدیره انجمن قلم نیز به مناسبت روز تولد پروین اعتصامی مطالبی را بیان کرد.

​در بخش دیگر این برنامه در ارتباط زنده و آنلاین با سه منطقه کشور شامل تبریز، ساری و کیش، محمدرضا سرشار، راضیه تجار، ابراهیم حسن بیگی، حسین فتاحی، کامران پارسی نژاد و عبدالمجید نجفی از پیشکسوتان آموزش داستان و تولید منابع داستانی که همگی از مولفان و مدرسان حوزه داستان نویسی هستند و بر خی در مراسم حضور داشتند درباره سال های تدریس و خاطرات و نظرات خود در ارتباط با تالیف و ترجمه سخنانی را بیان کردند.

در ادامه دختر امیرحسین فردی، مولف و مدرس فقید، فرزاد زنوزی، فرزند فیروز زنوزی جلالی، مولف و مدرس فقید و همسر و دختر حسین حداد، مؤلف فقید به بیان خاطرات خود پرداختند و یاد و نام آن ها را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند

مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند