مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-16سياسي

افتتاح بوستان شهدا در کرج


مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز گفت: برای احیای منابع طبیعی، مسؤولیت اجتماعی و گرامیداشت شهدا امروز بوستان شهدا افتتاح شد.

- عبدالله مخبر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما وام دار و مدیون خون شهدا هستیم چراکه بزرگ ترین ارزش و جان خود را تقدیم مردم و نظام کردند و امیدواریم با انجام کارهای جهادی سهم کوچکی در شکوفایی کشور داشته باشیم و به منظور قدردانی از تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران این برنامه انجام شد.

وی ادامه داد: هر سازمانی زمانی می تواند پایدار و موفق باشد که بتواند ارزش های خود را حفظ کند و امروزه یکی از مهم ترین توفیقات سازمان ها داشتن ارزش های بنیادین و حفظ آنها است و سعادتمندترین و موفق آمیزترین مسیر حفظ ارزش ها و توجه به آنهاست.

غرس 100 نهال به مناسبت گرامیداشت مقام شهدا وی ضمن اعلام خبر غرس 100 نهال به مناسبت گرامیداشت مقام شهدا اظهار داشت: برای احیای منابع طبیعی، مسؤولیت اجتماعی و گرامیداشت شهدا امروز بوستان شهدا افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: با تحولات ایجاد شده در سازمان امیدواریم با نگاه جدید و فرهنگی بتوانیم در این حوزه تحولاتی نوین ایجاد کنیم و برنامه های نوآورانه ای را ارائه دهیم و لازمه آن آسیب شناسی است تا بتوانیم در مجموعه خدمات جهاد کشاورزی برنامه ریزی مفیدتر و مؤثرتری را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بوستان شهدا در کرج

افتتاح بوستان شهدا در کرج