مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-16فرهنگي

اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) در سمنان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) به میزبانی این استان خبر داد و گفت: تیرماه 1400 که اختتامیه این جشنواره برگزار می شود می تواند سرآغازی برای یک فعالیت ملی با نام حضرت زینب (س) برای این استان باشد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) به میزبانی این استان خبر داد و گفت: تیرماه 1400 که اختتامیه این جشنواره برگزار می شود می تواند سرآغازی برای یک فعالیت ملی با نام حضرت زینب (س) برای این استان باشد.

فرشید فلاح در نشستی با هدف بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره ملی با اشاره به برگزاری جشنواره های رضوی در کشور گفت: جشنواره های رضوی با برگزاری جشنواره شعر رضوی ابتدا در کرمان آغاز شد و امروز شاهد گذشت ربع قرن از جشنواره شعر رضوی هستیم و این امر پایه گذار یک حرکت ملی در کشور شد.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و هدف گذاری چنین حرکت و الگویی برای جشنواره ملی حضرت زینب (س) ابراز امیدواری کرد: روزی شاهد گذشت و برگزاری ربع قرن جشنواره حضرت زینب (س) در کشور باشیم.

فلاح، برگزاری جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی هنری را نرم افزارهای فرهنگی هنری دانست و با بیان اینکه مجتمع ها و تاسیسات سخت افزارهای فرهنگی هنری هستند خاطرنشان کرد: اهمیت نرم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) در سمنان برگزار می شود

اولین جشنواره ملی حضرت زینب (س) در سمنان برگزار می شود