مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-16فرهنگي

سریال دراکولا قسمت اول و پایان قورباغه


با انتشار قسمت اول سریال دراکولا آغاز دوباره ی کمدی به سبک مهران مدیری شروع می شود و پایان تلخی را برای مخاطبان قورباغه به ارمغان می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام زردفیلم، سریال قورباغه که تقریبا 10 قسمت اولیه خود را صرف معرفی شخصیت ها می کند در اوج پرواز از نمایش خانگی خداحافظی می کند و در 16 قسمت جای خود را به سریال دراکولا می دهد.

سریال دراکولا یا هیولا 2 (فصل دوم) دراکولا که در واقع اسپین آف یا ادامه ی سریال هیولا حساب می شود به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران در ژانر کمدی سیاسی در غیاب پیمان قاسمخانی است.

هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد اما در قالب دراکولا بر اساس ادامه پول شویی کامروا در قالب موسسه خیریه خلق می کند.

از جمله بازیگران این سریال می توان به ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی اشاره نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال دراکولا قسمت اول و پایان قورباغه

سریال دراکولا قسمت اول و پایان قورباغه