مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-16اقتصادي

لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی


فرماندار ساوجبلاغ بر لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرور بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با کارآفرینان بخش چندار در فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد، با اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان اظهار کرد: با تدابیری که با هماهنگی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اندیشیدیم قرار بر این است تا در ایام نوروز نسبت به راه اندازی و استقرار واحدهای تولیدی و صنایع دستی شهرستان برای عرضه محصولات تولیدشده فضایی اختصاص یابد.

وی افزود: این فضا در اختیار دهیار، شورا و واحدهای تولیدی شهرستان قرار می گیرد تا محصولات کشاورزی و مصنوعات تولید شده بدون واسطه در اختیار مصرف کننده و گردشگران و کسانی که برای تفریح و دیدن کاروانسرا مراجعه می کنند قرار بگیرد.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: گشایش کاروانسرا و عرضه محصولات در آن موجب معرفی و شناساندن آداب و سنن اقوام و مردم شهرستان و عرضه مطلوب تر محصولات تولیدی خواهد بود.

پیگیر ایجاد دو مرکز عرضه محصولات کشاورزی و روستایی هستیم وی تصریح کرد: برای کوتاه کردن دست دلالان در بخش تولیدی هم پیگیر ایجاد دو مرکز عرضه محصولات کشاورزی و روستایی در بخش های چندار و مرکزی هستیم که امکانات لازم را برای استفاده از کلیه امکانات رفاهی و تفریحی را برای گردشگران فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی

لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی