مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-16بين الملل

روایت کاپیتان کشتی شهرکرد از حمله تروریستی به این شناور تجاری


به عنوان یک دریانورد و کاپیتان کشتی عرض می کنم که بر اساس قوانین دریایی و عرف بین الملل حمله به کشتی های تجاری که در حال عبور بدون ضرر در آبهای بین المللی هستند هیچ توجیهی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نورنیوز نوشت: کشتی کانتینربر ایران شهرکرد که متعلق به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی است روز چهارشنبه 20 اسفندماه در مسیر حرکتی خود از ایران به اروپا در آب های بین المللی دریای مدیترانه بدلیل اصابت شئ انفجاری دچار آتش سوزی شد.

پیش از این یکی از اعضای تیم فنی بررسی کننده آثار حمله به کشتی تجاری ایران شهرکرد در گفتگو با نورنیوز ، موضوع دست داشتن رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی را احتمالی بسیار قوی عنوان کرده بود.

کاپیتان کشتی شهرکرد نیز در گفتگو با نورنیوز جزییات بیشتری از این حادثه تروریستی را تشریح کرد.

کاپیتان کشتی کانتینربر شهرکرد اظهار داشت: روز چهارشنبه 20 اسفندماه جاری ساعت 6 به وقت محلی در آب های بین المللی دریای مدیترانه در موقعیت 33 درجه و 9/15 شمالی و 33 درجه و 5/36 شرقی در حدود 75 مایلی از سواحل رژیم صهیونیستی در حال حرکت بودیم که حادثه اصابت شئ انفجاری به کشتی رخ داد.

وی افزود: رخداد انفجار با صداهای مهیبی که از روی عرشه در محل کانتینرهای جلو و به فاصله چند ثانیه شنیده شد بوقوع پیوست و متعاقب آن، آتش در کانتینرهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کاپیتان کشتی شهرکرد از حمله تروریستی به این شناور تجاری

روایت کاپیتان کشتی شهرکرد از حمله تروریستی به این شناور تجاری