مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-16اقتصادي

افزایش بستری های کرونا در رفسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی اسماعیلی ندیمی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع طرح را با افزایش آزمایشگاه ها و تست سریع بالا برده است.

وی با اشاره به اینکه از دی ماه تاکنون موارد شدیدی از طغیان نداشتیم و  بیماریابی بهتر شد، ادامه داد: محله ها، روستاها و مناطقی که با افزایش موارد مواجه شدیم به شکل گسترده ای بیماریابی و کنترل کردیم.

اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: طی روزهای اخیر در رفسنجان موارد سرپایی و درصد تست های مثبت در حال افزایش بوده به طوری که در بهمن متوسط موارد مثبت 10تا 13 درصد بود الان درصد موارد مثبت به 30 درصد هم رسیده که نشان می دهد چرخش ویروس در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه موارد بستری بیماران کرونایی در رفسنجان رو به افزایش است، گفت: حتما اسفندماه و فروردین پیک جدیدی از بیماری خواهیم داشت و امیدواریم پیک شدیدی که در  ماه های قبل با آن مواجه شدیم را نداشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: تماس های تنفسی مهمترین عامل انتقال بیماری است و زدن ماسک برای جلوگیری از سرایت خیلی مهم است.

وی ابراز کرد: طرح شهید سلیمانی به منظور پیداکردن موارد جدید، رفتن به سمت پیداکردن افرادی که با بیماران مثبت تماس داشتند و جلوگیری از زنجیره انتقال بوده و در کنار آن مراقبت در منزل از بیماران کرونایی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری های کرونا در رفسنجان

افزایش بستری های کرونا در رفسنجان