مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-16سياسي

برگ برنده تتلو و ساسی مانکن چیست؟


یک کارشناس موسیقی با بیان اینکه برگ برنده افرادی مانند ساسی مانکن یا تتلو، وجود جبهه مقابل و مخالف و رویکرد سرکوبگر پیشاروی آن ها است، می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک نوشت: یک کارشناس موسیقی به نقد و تشریح تاثیر فعالیت خوانندگانی همچون ساسی مانکن یا تتلو بر موسیقی ایرانی و سطح سلیقه مخاطب پرداخت.

اگر بخواهیم به لیست پرحاشیه ترین خوانندگان زیرزمینی چند سال اخیر اشاره کنیم، ساسان حیدری یا همان ساسی مانکن هم در آن جای می گیرد.

فردی که در اواسط دهه هشتاد جزو خوانندگان نوظهور موسیقی زیرزمینی سبک رپ بود و در همان سال ها توانست با آهنگ های به اصطلاح شیش و هشت خود طیفی از نوجوان ها و جوان ها را با موسیقی خود همراه کند.

این خواننده که برای چند سال در سکوت به سر برد، سرانجام با سبک جدیدی در اواسط دهه 90 فعالیت خود را از سر گرفت که این بار نتوانست همانند سابق موفق عمل کند، بنابراین بار دیگر سبک قدیمی خود را در پیش گرفت.

با این حال از حیدری همواره در سال های اخیر به عنوان یکی از عناصر مخرب فرهنگی نام برده می شود و تقریبا هر سال با ساخت معدودی آهنگ به صدر پرحاشیه های موسیقی سال هم صعود می کند.

این خواننده سال گذشته با آهنگ دکتر که حقیقتا عاری از محتوا بود و تنها ریتمی شاد برای مردم به همراه داشت، حواشی بسیاری را به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ برنده تتلو و ساسی مانکن چیست؟

برگ برنده تتلو و ساسی مانکن چیست؟