مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-16سياسي

جاماندگان ادبیات و هنر در سفر به قرن جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1399 با همه اتفاقات تلخ و شیرین اش، دوره جدیدی برای بشر بود؛ سالی که اتفاقات تلخ و ناراحت کننده در آن بیش از همه سال ها رخ داد؛ - ادبیات و هنر در سالی که گذشت چهر ه های سرشناسی مانند نجف دریابندری، اصغر عبداللهی، محمد مجلسی، عباس صفاری، علیرضا راهب، اکبر عالمی، حسن انوشه، سوسن طاقدیس و اسماعیل سعادت را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1399 با همه اتفاقات تلخ و شیرین اش، دوره جدیدی برای بشر بود؛ سالی که اتفاقات تلخ و ناراحت کننده در آن بیش از همه سال ها رخ داد؛ چراکه این سال نخستین سال از جنگ بشر با ویروس منحوس کرونا بود.

متاسفانه اهل قلم و اهل ادبیات و هنر نیز در این سال نحس کم هزینه ندادند و ما عزیزان زیادی را از دست دادیم که در ادامه به آن ها می پردازیم و به برخی نام ها اشاره می کنیم.

اصغر عبدالهیاصغر عبدالهی نویسنده، فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس مطرح کشورمان چند سالی بود که از بیماری سرطان رنج می برد و درنهایت بعد از سال ها مبارزه با این بیماری، تسلیم این بیماری کشنده شد.

او که در سال 1334 در آبادان متولد شد، در کارنامه اش انتشار کتاب های در پشت آن مه ، سایبانی از حصیر ، هاملت در نم نم باران و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان ادبیات و هنر در سفر به قرن جدید

جاماندگان ادبیات و هنر در سفر به قرن جدید