مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-16بين الملل

چاووش اوغلو: در برابر تحریم ها از ایران حمایت کرده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، مولود چاووش اغلو ، وزیر امور خارجه ترکیه در نشست مجمع گفتگوی تهران که به میزبانی ایران امروز (سه شنبه) بر گزار شد، - وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی بر ادامه همکاری کشورش با ایران به منظور دستیابی به برخی ظرفیت های منطقه ای تأکید و در خصوص احیای برجام ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، مولود چاووش اغلو ، وزیر امور خارجه ترکیه در نشست مجمع گفتگوی تهران که به میزبانی ایران امروز (سه شنبه) بر گزار شد، در اظهاراتی بر همکاری بین کشور های منطقه به خصوص همکاری کشورش با ایران تأکید کرد.

چاووش اغلو در ابتدای صحبت های خود به بیماری کووید-19 و ضرورت همکاری های بین المللی و منطقه ای در دوران پسا کرونا اشاره کرد و گفت که افزایش همکاری های منطقه ای برای همه منفعت دارد.

وزیر امور خارجه ترکیه در این خصوص گفت که نیازی نیست برای این گونه همکاری ها از ابتدا شروع کنیم بلکه طرح ها و مکانیسم های ارزشمندی در حال حاضر وجود دارند که می توان بر اساس آن ها پیش رفت.

وی در ادامه به کریدور میانی خزر که از دریای سیاه و خزر عبور می کند اشاره کرد و این کوریدور را راهی برای عادی سازی روابط تجاری منطقه با اتحادیه اروپا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: در برابر تحریم ها از ایران حمایت کرده ایم

چاووش اوغلو: در برابر تحریم ها از ایران حمایت کرده ایم