موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-16اجتماعي

صید و عرضه سمندر امپراطور در دزفول ممنوع است


رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: صید، حمل و عرضه سمندر امپراطور در این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

- رضا قپانچی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صید، حمل و عرضه سمندر امپراطور در این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود چرا که صید این گونه آبزی که در معرض انقراض است، علاوه بر لطمات جبران ناپذیر در چرخه اکوسیستم باعث انتقال برخی بیماری های احتمالی به انسان ها می شود.

وی افزود: عده ای افراد ناآگاه اقدام به زنده گیری برخی آبزیان کمیاب و در معرض آسیب از زیستگاه های طبیعی آنها و عرضه به شهروندان می کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول عنوان کرد: این اداره با توجه به رسالت ذاتی خود علاوه بر توزیع بروشورهای متنوع زیست محیطی و آموزش چهره به چهره، اقدام به اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت خرید و فروش هرگونه آبزیان غیرمجاز از جمله گونه در معرض خطر انقراض سمندر امپراطور به عرضه کنندگان آبزیان زینتی کرده است.

قپانچی پور گفت: با توجه به اینکه هیچ گونه پیشینه تاریخی، سنتی و فرهنگی در خصوص استفاده از این آبزیان در سفره های عید وجود ندارد، از شهروندان دزفول درخواست می شود که ضمن احترام به طبیعت و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد سودجو، از خرید و نگهداری این آبزیان پرهیز و در حفظ محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید و عرضه سمندر امپراطور در دزفول ممنوع است

صید و عرضه سمندر امپراطور در دزفول ممنوع است