مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-16ورزشي

3 پیست دوچرخه سواری در کرمانشاه احداث می شود


رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از انجام فرآیندهای مقدماتی برای احداث سه پیست دوچرخه سواری در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از انجام فرآیندهای مقدماتی برای احداث سه پیست دوچرخه سواری در کرمانشاه خبر داد.

ایوب محمودی در نشست هم اندیشی مسئولین هیات دوچرخه سواری استان با اصحاب رسانه که امروز(26 اسفند) در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به گذشت حدود یکسال از شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: طی این مدت بسیاری از مسابقات، اردوها و همایش های رشته های ورزشی مختلف از جمله دوچرخه سواری تعطیل شد و نتوانستیم به مانند گذشته فعالیت گسترده ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و در این مدت توسعه و تقویت زیرساخت های دوچرخه سواری کرمانشاه را در دستورکار قرار دهیم که خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه جدی شدن احداث سه پیست دوچرخه سواری را از جمله این اقدامات دانست و افزود: اجرای پیست چند منظوره در مجموعه ورزشی 15 خرداد با اعتبار دو میلیارد تومان، احداث مسیر کوهستان در سراب قنبر و یک مسیر کوهستان دیگر در چالابه را در برنامه قرار داده ایم و اهتمام داریم که هرچه سریعتر آنها را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پیست دوچرخه سواری در کرمانشاه احداث می شود

3 پیست دوچرخه سواری در کرمانشاه احداث می شود