مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-16سياسي

قهر با صندوق رای هیچ مشکلی از کشور حل نمی کند


استاندار سمنان با اذعان به اینکه برخی با انگیزه های سیاسی و جناحی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند گفت: قهرکردن مردم با صندوق های رای، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اذعان به اینکه برخی با انگیزه های سیاسی و جناحی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند گفت: قهرکردن مردم با صندوق های رای، هیچ مشکلی از کشور را حل نمی کند.

علیرضا آشناگر در دیدار با خانواده شهدا، اظهار کرد: صندوق های اخذ رای در انتخابات،محلی برای اعمال نظر و سلیقه مردم بوده و می توان گفت نماد واقعی مردم سالاری است.

استاندار سمناناضافه کرد: صندوق های رای محلی برای اعمال نظر مردم است و باید شرایطی فراهم کنیم تا تمامی مردم از اقشار و سلیقه های مختلف، از این حق خود که جزیی از قانون اساسی کشور است استفاده کنند و مردم سالاری بیش از پیش جلوه پیدا کند.

وی افزود: قطعا افرادی در این میان با انگیزه سیاسی به دنبال عدم مشارکت بالای مردم در انتخابات هستند و برخی نیز با توجه به اینکه به مبانی انقلاب اعتقادی ندارند به دنبال کاهش مشارکت سیاسی هستند که باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

آشناگر تاکید کرد: قهرکردن مردم با صندوق های رای، هیچ مشکلی از کشور را حل نمی کند، بلکه فرصتی مهم است تا با آزمون و خطا، از آن استفاده کرده و افرادی که می توانند به مردم خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق رای هیچ مشکلی از کشور حل نمی کند

قهر با صندوق رای هیچ مشکلی از کشور حل نمی کند