مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-16فرهنگي

206 المان نوروزی در مشهد اکران می شود


معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اکران 206 المان شهری جدید و بازآفرینی شده و به همراه 39 نقاشی دیواری برای استقبال از بهار 1400 خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اکران 206 المان شهری جدید و بازآفرینی شده و به همراه 39 نقاشی دیواری برای استقبال از بهار 1400 خبر داد.

صدرا یوسفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این روزها خیابان های شهر مشهد در راستای استقبال از بهار به طرح ها و المان هایی مزین شدند که آمدن بهار و نوروز 1400 را نوید می دهند.

بنای ما بر این بوده که مطابق 12 سال گذشته با ذوق و هنر هنرمندان، جشنواره خانه بهار مشهد 1400 را با یکدیگر زیبا و چشم نوازتر از قبل ببینیم.

وی ادامه داد: زیباسازی شهر می تواند در التیام بحران ها و آرامش بصری شهروندان نقش مؤثری داشته باشد و علاوه بر ایجاد پویایی و سرزندگی، پیامدهای مثبت روحی و فکری نیز برای آن ها به ارمغان آورد.

یوسفی تصریح کرد: چهارمین دوره از جشنواره خانه بهار با هدف افزایش نشاط و روحیه بخشی به شهر، ارتقا سطح سیمای منظر شهری، حرکت از سمت ارائه موقت به ثابت، استفاده از آرایه های ماندگار، توزیع عادلانه نصب المان های هنری و فرهنگی، پرهیز از سلیقه ای بودن جریان و ایجاد بستر شفاف در فرآیند فراخوان و داوری آن ها، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

206 المان نوروزی در مشهد اکران می شود

206 المان نوروزی در مشهد اکران می شود