مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-16اقتصادي

اختصاص 25 میلیارد تومان به مناطق محروم سیستان و بلوچستان


کمیته امداد در قالب تفاهم نامه سه جانبه متعهد شد بیش از 25 میلیارد تومان برای کمک به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با حضور سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد تفاهم نامه سه جانبه میان کمیته امداد، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و مؤسسه خیریه اندیشه یاران محسنین به امضا رسید.

رییس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه رسیدگی به امور خانواده های نیازمند و گسترش خدمت رسانی به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان مهمترین هدف این تفاهم نامه است، گفت: کمک رسانی در راستای اشتغال زایی و توانمندسازی، حمایتی، آموزشی و مسکن نیازمندان در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تعمیر و بهسازی منازل مسکونی نیازمندان با سرانه 20 میلیون تومان در تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: در قالب این تفاهم نامه تهیه لوازم کمک آموزشی برای پنج هزار دانش آموز پیش بینی شده است.

رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: همچنین 6 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام مناسب برای خانواده های محروم جامعه هدف اختصاص خواهد یافت و تلاش خواهد شد از طریق واگذاری دام سبک و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه، سه هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد تومان به مناطق محروم سیستان و بلوچستان

اختصاص 25 میلیارد تومان به مناطق محروم سیستان و بلوچستان