مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-16اجتماعي

اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان تبریزی


شهردار تبریز برگزاری اقدامات فرهنگی مانند طرح کتاب یار را در بلند مدت، زمینه ساز افزایش سرانه مطالعه در میان شهروندان تبریزی دانست.

- اجرای طرح "کتاب یار" در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان تبریزی ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز برگزاری اقدامات فرهنگی مانند طرح "کتاب یار" را در بلند مدت، زمینه ساز افزایش سرانه مطالعه در میان شهروندان تبریزی دانست.

ایرج شهین باهر در حاشیه کتاب گردی طرح کتاب یار، با مثبت ارزیابی کردن اثرات این طرح، گفت: برآیند بررسی انجام گرفته این است که طرح های تشویقی مانند کتاب یار توانسته است تا به افق های مورد نظر ما نزدیک شود و بی شک این یک خبر خوش فرهنگی در آستانه سال نو برای همه فعالان فرهنگی مجموعه شهرداری تبریز است.

وی افزود: این که بسیاری از کتابفروشی ها در همان روزهای نخستین مرحله دوم از طرح کتاب یار که با عنوان عیدانه کتاب برگزار می شود، سهمیه خود را تمام کرده اند، نشان از استقبال شهروندان و رغب مردم به مطالعه کتاب دارد.

وی با قدردانی از جلب مشارکت شایسته شهروندان و مسئولان در این طرح که به اقبال عمومی شهروندان در طرح کتاب یار منجر شده است، افزود: می توان با خلاقیت هایی تازه، زمینه برگزاری مطلوب تر این طرح در سال جدید را نیز پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان تبریزی

اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان تبریزی