مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-16سياسي

ضرورت چابک سازی و افزایش بهره وری اداری و میدانی در ساختار جدید ستاد امر به معروف


باهدف چابک سازی و افزایش بهره وری اداری و میدانی، ساختار جدید سازمانی ستاد امربه معروف شهرستان مرودشت مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، حجت الاسلام مهدی آقایی در جلسه معرفی اعضای جدید ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت با اشاره به کلام رهبری که همه مردم باید امربه معروف و نهی از منکر را به عنوان وظیفه و رسالت دینی بدانند گفت: کار این ستاد اقدام در اجتماع نیست، بلکه وظیفه همگانی عمومی ملت است.

امام جمعه مرودشت افزود: چگونگی انجام اقامه این فریضه الهی در اجتماع، رواج آموزش امربه معروف و نهی از منکر به مردم و نهادهای اجرایی، حمایت های قضایی و امنیتی لازم در مجریان در انجام این فریضه جزء وظایف ستاد است.

وی روحیه مطالبه گری از تمامی اشخاص را امری مهم و لازم الاجرا در تمامی طبقات جامعه دانست و افزود: این ستاد جدیدالتأسیس نیست بلکه در اوایل انقلاب و از کمیته های انقلاب آغاز شد و پس از گذر زمان ساختار تغییر کرد و قانون ها اصلاح شد.

امربه معروف و نهی ازمنکر واجبی فراموش شده در ادامه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس با توجه بر این امر که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1372 امربه معروف و نهی از منکر را واجبی فراموش شده دانستند و برگزاری این جلسه در سال 1399 را بیداری از خوابی طولانی خواند و گفت: این ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت چابک سازی و افزایش بهره وری اداری و میدانی در ساختار جدید ستاد امر به معروف

ضرورت چابک سازی و افزایش بهره وری اداری و میدانی در ساختار جدید ستاد امر به معروف