مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-16پزشكي

رقابت ارائه پایان نامه های 3 دقیقه ای در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود


اولین دوره رقابت های ارائه پایان نامه در سه دقیقه در دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری دانشگاه کویینزلند استرالیا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین دوره رقابت های ارائه پایان نامه در سه دقیقه (3MT) به عنوان اولین همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری دانشگاه کویینزلند استرالیا، برگزار می شود.

همه رشته های مرتبط با دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، آزاد و شاهد و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی می توانند در این رویداد شرکت کنند.

ثبت نام در این رویداد که از اواخر بهمن ماه سالجاری آغاز شده است و ادامه دارد.

شرکت در رویداد، رایگان است.

رقابت های ارائه پایان نامه در سه دقیقه (3MT) با هدف ارائه تحقیقات جالب در مقطع دکتری حرفه ای و دکترای تخصصی (PhD) توسط دانشگاه کویینزلند (UQ) ایجاد شده است.

این رقابت ها سبب تقویت و پرورش مهارت انتقال مطالب علمی به زبانی ساده و گیرا و ارتباط موثر با محققان و صاحب نظران در عرصه های مختلف خواهد شد.

این رقابت ها برای اولین بار در سال 2008 در دانشگاه کویینزلند با 160 رقابت کننده برگزار شد و پس از گسترش به دانشگاه های نقاط مختلف دنیا اکنون به دلیل COVID-19 به سمت یک قالب مجازی حرکت کرده است و اکنون رقابت های ارائه پایان نامه در 3 دقیقه (3MT) در بیش از 900 دانشگاه و 80 کشور جهان برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ارائه پایان نامه های 3 دقیقه ای در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود

رقابت ارائه پایان نامه های 3 دقیقه ای در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود