مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-16اقتصادي

طرح فاضلاب غرب تهران با 9 هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد


طرح فاضلاب غرب تهران با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و 9 هزار میلیارد تومان اعتبار در فیروز بهرام افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه آیین افتتاح طرح عظیم فاضلاب غرب تهران با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و حضور اردکانیان وزیر نیرو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در فیروز بهرام محل پروژه برگزار شد.

بر اساس این گزارش برای احداث این طرح بزرگ 9 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با افتتاح چهار مدول تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران 2 میلیون و 100 هزار نفر از ساکنان پایتخت تحت پوشش قرار می گیرند.

گفتنی است که اولین و بزرگترین پروژه هفته پایانی این پویش طرح بزرگ جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران (فیروز بهرام) است که با اجرای یک هزار و 670 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، اجرای 11 هزار و 668 متر تونل فاضلاب و احداث 6 واحد تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت 780 هزار مترمکعب در شبانه روز با تحت پوشش قراردادن 3 میلیون و 150 هزار تا افق طرح در سال 1410 و سرمایه گذاری 9 هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است که پروژه تصفیه خانه فاضلاب پردیس در استان تهران با ظرفیت 24 هزار مترمکعب در روز با مساحتی بالغ بر 12 هکتار، اجرای خط انتقال فاضلاب 11 کیلومتر و برای جمعیت 250 هزار نفر تا افق طرح احداث پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاضلاب غرب تهران با 9 هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

طرح فاضلاب غرب تهران با 9 هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد