مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-16اقتصادي

تأمین خوراک دام دغدغه دامداران گرمه ای/لزوم پلاک کوبی دام ها


در چند ماه اخیر توزیع خوراک دام خام، فقط برای گاوداری های صنعتی وموارد خاص مثل پرورش اسب اتفاق افتاده و برای دامداری های سنتی امکان توزیع وجود ندارد که این موضوع مشکلاتی را برای دامداران به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، گلایه دامداران از ناتوانی متولیان تنظیم بازار در تامین 100 درصدی نهاده های دام و طیور به نرخ مصوب دولتی و قیمت گذاری دستوری این محصولات در شرایطی موجب نوسان و بالا ماندن شدید قیمت این محصولات در بازار گرمه شده است و تعدادی از دامداران نسبت به تامین خوراک دام  معترض هستند.

محمد ظفری یکی از شهروندان درقی است که ابراز کرد: نیاز بازار گرمه به نهاده های دام بنابر شرایط بازار متفاوت است و با توجه به این، تورم بالا در خرید علوفه باعث شده تعدادی از دامداران از این شغل کناره گیری کنند و ضروریست این مشکل رفع شود.

وی گفت: برای تهیه خوراک دام مجبور هستم از دامداران به قیمت بسیار بالاتر از قیمت بازار خوراک خرداری کنم که هزینه و خرج دام از هزینه فروش آن برایم بیشتر می شود.

حسن محمدی، یکی از دامداران گرمه ای، نیز اظهار کرد: دو دام بخاطر خوراک های بی کیفیت مریض شده اندو اگر خوب نشوند مجبورهستم به دلیل این که آمپول های زیادی به آن ها زده ام پس از ذبح، لاشه هایشان را معدوم کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین خوراک دام دغدغه دامداران گرمه ای/لزوم پلاک کوبی دام ها

تأمین خوراک دام دغدغه دامداران گرمه ای/لزوم پلاک کوبی دام ها