مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-16اقتصادي

صف های طولانی خرید مرغ، حاصل ناهماهنگی در زنجیره تأمین تا توزیع


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به صف های طولانی برای خرید مرغ گفت: مشکلی که در خصوص فروش مرغ وجود دارد، نمادی از سوءتدبیر و ناهماهنگی در زنجیره تأمین و توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عسگری در بازدید و نظارت میدانی بر نحوه توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازار در کرج؛ صف های طولانی خرید مرغ را حاصل ناهماهنگی در زنجیره تأمین تا توزیع دانست.

وی به صف های طولانی برای خرید مرغ اشاره کرد و گفت: مشکلی که در خصوص فروش مرغ وجود دارد، نمادی از سوءتدبیر و ناهماهنگی در زنجیره تأمین و توزیع است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید با تمام توان دغدغه مردم در حوزه معیشت و خرید مایحتاج ضروری زندگی را برطرف نماید، گفت: بررسی صورت گرفته از بازار سطح شهر و رایزنی با مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی، نشان دهنده عدم هماهنگی بین این دو وزارت، نبود تفاهم بر سر نیازسنجی واقعی و عدم تأمین مایحتاج متناسب با نیاز شبکه توزیع است.

با پیگیری های انجام شده و قول مساعد مسئولین ذی ربط برای افزایش سهمیه مرغ گرم و منجمد استان البرز از امروز، امیدواریم با توزیع مناسب و نظارت دقیق برای رسیدن کامل این سهمیه به مصرف کننده نهایی، این وضعیت نامطلوب بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی خرید مرغ، حاصل ناهماهنگی در زنجیره تأمین تا توزیع

صف های طولانی خرید مرغ، حاصل ناهماهنگی در زنجیره تأمین تا توزیع