مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-16اقتصادي

افزایش 1900 مگاواتی ظرفیت نیروگاه های حرارتی در سال جاری


معاون برنامه ریزی شرکت برق حرارتی گفت: تا انتهای دولت دوازدهم 1712 مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی با اعتباری بالغ بر 22 هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

- معاون برنامه ریزی شرکت برق حرارتی گفت: تا انتهای دولت دوازدهم 1712 مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی با اعتباری بالغ بر 22 هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عظیمی در مراسم اختتامیه پویش #هرهفته الف -ب-ایران، با اشاره به اقدامات شرکت برق حرارتی در راستای این پویش، گفت: امسال در 11 استان کشور حدود یک 1911 مگاوات به ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور افزوده شده است که حجم سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر 27 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم صنعت برق حرارتی در سال جهش تولید احداث بخش بخار نیروگاه های سیکل ترکیبی است که امسال پنج واحد بخار نیروگاهی به ظرفیت 800 مگاوات به بهره برداری رسیده است و آخرین واحد بخار نیز امروز با دستور رییس جمهور در نیروگاه کاسپین افتتاح می شود.

عظیمی با تاکید بر اینکه با افتتاح هر واحد بخار سالانه 200 میلیون مترمکعب در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد، گفت: با افتتاح این پنج واحد بخار نیروگاهی سالانه یک میلیارد مترمکعب در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد که حجم ریالی این میزان صرفه جویی حدود پنج هزار میلیارد تومان برآورد می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1900 مگاواتی ظرفیت نیروگاه های حرارتی در سال جاری

افزایش 1900 مگاواتی ظرفیت نیروگاه های حرارتی در سال جاری