مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-16سياسي

لزوم فعالیت ایسنا در راستای آسیب شناسی مشکلات مازندران


اثربخشی فعالیت رسانه ای خبرنگاران در راستای آسیب شناسی معضلات مهم و بر زمین افتاده در این استان یک اولویت مهم محسوب می شود که مطالبه جدی این نهاد علمی و فرهنگی نیز است.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: اثربخشی فعالیت رسانه ای خبرنگاران در راستای آسیب شناسی معضلات مهم و بر زمین افتاده در این استان یک اولویت مهم محسوب می شود که مطالبه جدی این نهاد علمی و فرهنگی نیز است.

محمدرضا شافعیان در نشست هم اندیشی و ارائه گزارش عملکرد سالیانه دبیران خبری خبرگزاری ایسنا در مازندران با اشاره به اینکه، اثربخشی فعالیت رسانه ای خبرنگاران در راستای آسیب شناسی معضلات مهم و بر زمین افتاده در این استان یک اولویت مهم محسوب می شود که مطالبه جدی این نهاد علمی و فرهنگی نیز است، اظهار کرد: صداقت، حق طلبی و اخلاق مداری سه استراتژی مهم خبرگزاری ایسنا است و قلم و قدم خبرنگاران نباید ابزاری برای معامله و تخریب قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید با روحیه مطالبه گری مشکلات بر زمین افتاده مازندران از سوی خبرنگاران ایسنا پیگیری شود، تصریح کرد: تخریب بزرگترین بداخلاقی است اما از نقد منصفانه که مسئول را به مسیر درست هدایت کند، حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت ایسنا در راستای آسیب شناسی مشکلات مازندران

لزوم فعالیت ایسنا در راستای آسیب شناسی مشکلات مازندران