مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-16اقتصادي

متخلفان بازار، زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت


رییس سازمان صمت فارس با اشاره به انجام بیش از 22 هزار بازرسی در اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز 1400 از تشکیل پرونده برای سه هزار و 51 واحد متخلف به ارزش بیش از 746 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی گفت: اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا 20 فروردین ماه 1400 ادامه دارد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 15 بهمن ماه تا 25 اسفند ماه جاری بیش از 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان به عمل آمده که طی آن برای سه هزار و 51 واحد متخلف پرونده تخلف به ارزش بیش از 746 میلیارد ریال تشکیل و برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی فارس ارسال شده است.

رییس سازمان صمت فارس، بازرسی از کشتارگاه های مرغ، استقرار بازرس در میدان میوه و تره بار، نظارت بر کالاهای تنظیم بازار با به کارگیری ناظران بسیج، نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی میوه و تره بار، خشکبار، کیف و کفش، پوشاک و دیگر اقلام مورد نیاز مردم از جمله اقدامات اجرای این طرح می باشد.

به گفته ایزدی برای نظارت بهتر و موثرتر بر بازار، جلسات هماهنگی با اداره کل تعزیرات حکومتی فارس و بازرسی اتاق اصناف و همچنین اتحادیه های مربوطه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان بازار، زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت

متخلفان بازار، زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت