مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-16فناوري

دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان نصب و راه اندازی شد


دو سایت جدید تلفن همراه در استان نصب و راه اندازی شد که دارای تکنولوژی های 4G و 3G و 2G هستند.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در سنندج از احداث سایت جدید تلفن همراه در شهرستان مریوان و شهراورامان از توابع شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: سایت های مذکور دارای تکنولوژی های 4G و 3G و 2G هستند.

وی با اشاره به اینکه سایت های احداث شده در شهر اورامان و محدوده خیابان شیخ شلتوت شهرستان مریوان راه اندازی شده اند، افزود: در راستای ارائه خدمات و بهره مندی مشتریان از تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت تلفن همراه و ارسال پیام از طریق صدا و تصویر، مبلغ 40 میلیارد ریال برای ایجاد سایت های جدید سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه هر کدام از سایت های احداث شده قابلیت تحت پوشش قرار دادن تعداد چشمگیری از مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات را دارند، اظهارداشت: در حال حاضر مشتریان ساکن در شهر اورامان و محدوده  سایت مزبور می توانند با سرعت دسترسی بالاتر نسبت به قبل به محتواهای فضای مجازی دست یابند.

حکمت خاطر نشان ساخت: به دلیل گردش پذیر بودن شهر اورامان، احداث سایت جدید تلفن همراه در این نقطه با هدف پاسخگویی به نیاز ارتباطی مشتریان و فراهم کردن شرایط مناسب برای برقراری ارتباط پایدار و بدون مشکل مد نظر قرار گرفت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان نصب و راه اندازی شد

دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان نصب و راه اندازی شد