مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-16اقتصادي

نکات ضروری خرید آجیل و شیرینی در روزهای کرونایی


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از افراد خواست هنگام خرید آجیل و شیرینی در روزهای کرونایی حتما برخی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

- نکات ضروری خرید "آجیل" و "شیرینی" در روزهای کرونایی ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از افراد خواست هنگام خرید آجیل و شیرینی در روزهای کرونایی حتما برخی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش خرید آجیل و شیرینی در روزهای پایانی سال گفت: توصیه می شود افراد حتما این اقلام خوراکی را از مکان های معتبر خریداری کنند.

وی افزود: توصیه می شود افراد آجیل را از مغازه و فروشگاه هایی خریداری کنند که شرایط بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کرده و آجیل را دور از دسترس مشتریان قرار می دهند و فروشندگان هم حتما از ماسک استفاده می کنند.

وی افزود: هنگام خرید آجیل باید دقت شود که آجیل کپک زده و کهنه نباشد و حتما آجیل تازه خریداری شود، چرا که در آجیل های کهنه کپک آسپرژیلوس وجود دارد که سمی به نام آفلاتوکسین ترشح می شود.

وی افزود: این سم در کنار اینکه می تواند مسمومیت حاد ایجاد کند، سمی است که به راحتی هضم نمی شود و آرام آرام در بدن ذخیره شده و ایجاد رادیکال های آزاد می کند و این امر می تواند زمینه ساز ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ضروری خرید آجیل و شیرینی در روزهای کرونایی

نکات ضروری خرید آجیل و شیرینی در روزهای کرونایی