مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-16سياسي

تلنگر دبیر ستاد حقوق بشر به کشورهای غربی حامی صدام


دبیر ستاد حقوق بشر خطاب به سه کشور غربی درباره کشتار حلبچه نوشت: چاقو دسته خود را نمی برد! - دبیر ستاد حقوق بشر خطاب به سه کشور غربی درباره کشتار حلبچه نوشت: چاقو دسته خود را نمی برد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین الملل قوه قضاییه، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه، نوشت: دنیا هرگز فراموش نمی کند آمریکا، انگلیس و فرانسه حتی جلوی صدور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت استفاده صدام دیکتاتور از سلاح شیمیایی را هم گرفتند.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه این توییت آورده است: امروز سالگرد کشتار هزاران انسان بی گناه در حلبچه با سلاح آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی است.

باقری کنی با کنایه به نقش کشورهای غربی در تأمین سلاح های شیمیایی صدام، افزود: چاقو دسته خود را نمی برد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یکی از بزرگ ترین جنایت های رژیم بعث عراق حمله به سردشت بود که در این حمله بسیاری از ساکنان غیرنظامی این شهر شهید شدند و هشت هزار تن دیگر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و مسموم شدند.

سکوت مجامع بین المللی پس از این رویداد سبب شد تا این رژیم به استفاده از سلاح های کشتار جمعی ادامه و از آن پس به صورت مستمر نواحی گوناگون ایران و منطقه های کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلنگر دبیر ستاد حقوق بشر به کشورهای غربی حامی صدام

تلنگر دبیر ستاد حقوق بشر به کشورهای غربی حامی صدام