مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-16اقتصادي

«بنیس» تنها روستای کشور که صاحب مرکز رشد واحدهای فناور شد


فرماندار شبستر با اشاره به افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس، گفت: از بین 63 هزار روستای کشور، بنیس اولین روستایی است که صاحب مرکز رشد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن عبداللهی در مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس در شهرستان شبستر استفاده از ظرفیت خیران در پروژه های عمرانی و توسعه ای را یکی از امتیازهای این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در سایه مشارکت خیران در عرصه های مختلف، نرخ بیکاری در شهرستان شبستر بسیار پایین تر از نرخ متوسط کشوری و استانی است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس، گفت: از بین 63 هزار روستای کشور، بنیس اولین روستایی است که صاحب مرکز رشد می شود و این افتخاری برای شهرستان شبستر است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در این مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بنیس را اقدامی در سطح ملی دانست و یادآور شد: ورود خیران به حوزه علم و فناوری امر مبارکی است.

مهدی کشمیری، مشارکت خیران در این حوزه را الگوی خوبی برای خیران در سطح کشور عنوان کرد و بیان داشت: باید همت کنیم تا یک مجموعه فاخر در این مرکز شکل بگیرد و تبدیل به مجموعه ای شود که پاسخگوی اشتغال و ظرفیت های در منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بنیس» تنها روستای کشور که صاحب مرکز رشد واحدهای فناور شد

«بنیس» تنها روستای کشور که صاحب مرکز رشد واحدهای فناور شد