مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-16فرهنگي

نمایشگاه عکس سفره های هفت سین افتتاح شد/ تجلیل از پزشک هنرمند مدافع سلامت


نمایشگاه عکس «سفره های هفت سین» و موزه عکاسی ایران شامگاه دوشنبه 25 اسفندماه با تجلیل از 5 هنرمند پیشکسوت و پزشک هنرمند مدافع سلامت در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایشگاه عکس سفره های هفت سین همزمان با گشایش بزرگترین موزه عکاسی ایران در مجموعه فرهنگی هنری درمانی کشور در بخشی از این مراسم، مراسم تکریم و تجلیل از نرگس رادمان پزشک هنرمند عکاس و مدافع سلامت نیز که یکی از عکس هایش در نمایشگاه سفره های هفت سین روی دیوار رفته است، برگزار شد.

از آنجایی که دکتر نرگس رادمان به دلیل شیفت کاری در بیمارستان نتوانست در این مراسم حاضر شود، همسر و دخترش تندیس و لوح تقدیر مسابقات عکاسی از سفره های ایرانی اسلامی را دریافت کردند.

سپس، محمدصالح حجت الاسلامی دبیر و صاحب امتیاز مسابقات عکاسی ایرانی اسلامی در سخنانی بیان کرد: صحبت کردن در محضر کسانی که در لحظه لحظه زندگی شان، ثبت فرهنگ و هنر و زیبایی های جهان هستی است، سخت است بنابراین تصمیم گرفتم متن تقدیر و تجلیل از هنرمند عکاس و مدافع سلامت به نمایندگی ازت مام کادر درمان کشور قرائت کنم.

وی در ادامه گفت: هنرمند التیام گر روح است و طبیب درمان گر جسم؛ فرهنگ روح هویت در کالبد جامعه است و هنرمند ممد حیات فرهنگی در امتداد تاریخ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس سفره های هفت سین افتتاح شد/ تجلیل از پزشک هنرمند مدافع سلامت

نمایشگاه عکس سفره های هفت سین افتتاح شد/ تجلیل از پزشک هنرمند مدافع سلامت