مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-16سياسي

تکمیل پازل مهربانی در مدرسه انقلاب اسلامی آمل


مدرسه قدیمی انقلاب اسلامی شهرستان آمل با استفاده از ظرفیت خیران و خانواده ها به مدرسه ای بسیار مدرن و جدید تبدیل شد که می توان گفت برای تحقق این مهم پازلی از مهربانی شکل رفت تا این اتفاق ماندگار رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مازندران، مدرسه جایی است که زمینه رشد و بالندگی انسان را فراهم می کند؛ چرا که آینده سازان در مدرسه رشد کرده و درنهایت پیشرفت کشور را رقم می زنند که تحقق این مهم مستلزم استفاده از امکانات آموزشی است .

برای رسیدن به خانواده ها محترم دبستان انقلاب توانست مدرسه بسیار قدیمی 50 سال پیش را به مدرسه ای بسیار مدرن و جدید تبدیل کند که می توان گفت برای تحقق این مهم پازلی از مهربانی شکل رفت تا این اتفاق ماندگار رقم خورد.

    وی که سابقه تدریس 24 ساله را در کارنامه خود دارد و سه سال است که به عنوان مدیر انتخاب شده و از مرداد ماه امسال توانست با همراهی خیران و همچنین اولیای دانش آموزان نسبت به بازسازی مدرسه قدیمی اقدام کند.

 مدیر مدرسه انقلاب اسلامی شهرستان آمل در گفت وگو با فارس درباره این مدرسه بیشتر توضیح می دهد و می گوید: این مدرسه در سال 58 احداث شد که با توجه به قدیمی بودن شاهد مشکلات بسیاری بودیم به طوری که در شأن دانش آموزان عزیزمان نبود و حتی به دلیل قدیمی بودن شاهد مشکلات بسیاری از جمله غیربهداشتی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پازل مهربانی در مدرسه انقلاب اسلامی آمل

تکمیل پازل مهربانی در مدرسه انقلاب اسلامی آمل