مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-16سياسي

بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به سال 1400 موکول شد


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به علت عدم تکمیل تجهیزات پزشکی آن خبر داد.

- بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به سال 1400 موکول شد ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به علت عدم تکمیل تجهیزات پزشکی آن خبر داد.

دکتر هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، تکمیل و بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) را به عنوان اولویت شبکه بهداشت و درمان ملایر دانست و اظهار کرد: طی پیگیری های صورت گرفته و تأمین اعتبار طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)، در حال حاضر بخش ساختمانی این پروژه تکمیل شده اما تجهیزات پزشکی آن تکمیل نشده و به همین علت این اورژانس که پیش از این قرار بود اوایل اسفندماه به بهره برداری برسد، پس از تکمیل تجهیزات، سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) هزینه شده است، گفت: تأمین تجهیزات پزشکی این اورژانس به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین اورژانس های غرب کشور، نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است، از طرف دیگر با توجه به بحران بیماری کرونا در کشور، تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به سال 1400 موکول شد

بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به سال 1400 موکول شد