مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-16اقتصادي

دولت به وعده های کرونایی خود در حمایت از اصناف عمل کند


رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک ساوه گفت: دولت در اوج بحران کرونا به اصناف وعده داد که به عنوان حمایت از مشاغل، مالیات ها را کمتر و حتی مقداری هم بخشش مالیاتی انجام می دهد که هنوز هیچکدام اجرایی نشده است.

- جلال الدین یاوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: با وجود اقدامات نظارتی و کنترلی هنوز مواردی از دلال بازی مسکن در فضای مجازی وجود دارد و قیمت ها بسیار بیشتر ازآن که در واقعیت هست مورد معامله صوری قرار می گیرد تا خریداران واقعی را تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: متقاضیان مسکن هوشیار باشند و برای استعلام قیمت یا هرگونه معامله مسکن حتما از مشاوران املاک دارای مجوز استفاده کنند و فضای مجازی را ملاک خرید و فروش قرار ندهند.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک ساوه گفت: از 11 سال قبل کارمزد معاملات املاک در این شهرستان افزایش نیافته است و اعضای این اتحادیه خواستار افزایش کمیسیون معاملات هستند.

یاوری افزود: به این ترتیب که حق کمیسیون برای قراردادهایی که ارزش ملک در آنها تا 100 میلیون تومان بود، یک درصد ارزش معامله (با پرداخت 5/ 0 درصد توسط هر یک از طرفین معامله) محاسبه و اخذ می شد، در پله دوم، حق کمیسیون معاملات ملک با ارزش بیش از 100 میلیون تومان معادل 5/ 0 درصد از ارزش مازاد معامله بر مبلغ 100 میلیون تومان (با پرداخت 35/ 0 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به وعده های کرونایی خود در حمایت از اصناف عمل کند

دولت به وعده های کرونایی خود در حمایت از اصناف عمل کند