مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-16اقتصادي

تامین گوشت مرغ تا کشتارگاه بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است


طبق مصوبه روز گذشته ستاد اقتصادی دولت، تامین گوشت مرغ تا کشتارگاه ها با وزارت جهاد کشاورزی است و پس از کشتارگاه وظایف تحویل و توزیع بر عهده وزارت صمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مرتضی رضایی با اشاره به این که برای تولید امروز مرغ گوشتی، از یک سال و نیم پیش برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: با ورود گله های مرغ اجداد و به تبع آن تولید گله های مادر در داخل کشور، سن پرورش مرغ، میزان تولید و میزان جوجه ریزی در جهت تأمین بازار توسط ستاد تنظیم بازار برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به این که در بهمن ماه حدود 130 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به میانگین سن پرورش که 45 روز است، جوجه ریزی بهمن ماه به مرور وارد بازار می شود که این روند تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

رضایی با بیان این که تمام واحدهایی که جوجه ریزی را شروع کرده اند به صورت سیستماتیک نهاده مورد نیاز را مطابق با اندازه تعیین شده دریافت می کنند، یادآور شد: از آبان ماه تمام مرغدارانی که در سامانه بازارگاه ثبت نام کرده اند، پس از تأیید جوجه ریزی واحدها توسط سازمان دامپزشکی، به صورت هوشمند برای 45 روز نهاده دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین گوشت مرغ تا کشتارگاه بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است

تامین گوشت مرغ تا کشتارگاه بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است