مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-16سياسي

بزرگترین حامی اشتغال معلولان در یزد پشت دروازه کاغذبازی های اداری


یک فعال اقتصادی و خیر یزدی که اشتغال زیادی را برای معلولان ایجاد کرده، در گیر و دار اخذ مجوزها دست از توسعه کارگاه هایش کشیده است و می گوید: از مسئولان بسیار گلایه مندم چرا که در اخذ مجوزها مرا یاری نمی کنند و علاقه ای که پشت این وظیفه انسانی نهفته است را در نظر نمی گیرند.

- ایسنا/یزد یک فعال اقتصادی و خیر یزدی که اشتغال زیادی را برای معلولان ایجاد کرده، در گیر و دار اخذ مجوزها دست از توسعه کارگاه هایش کشیده است و می گوید: از مسئولان بسیار گلایه مندم چرا که در اخذ مجوزها مرا یاری نمی کنند و علاقه ای که پشت این وظیفه انسانی نهفته است را در نظر نمی گیرند.

علی اصغر عموقدیری یکی از فعالان اقتصادی استان یزد که اشتغال زیادی را برای فرزندان معلول این استان ایجاد کرده، خود پدر سه فرزند معلول است و دغدغه اشتغال معلولان را با تمام وجود لمس کرده است؛ مردی که وقتی پای حرف هایش نشستیم، با وجود تمام خدماتی که انجام داده، هنوز هم معتقد است تا زمانی که توان دارد باید برای فرزندان معلول این جامعه کارآفرینی کند.

عمو قدیری در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند: هر پدر و مادری دغدغه اشتغال فرزند خود را دارد لذا با پیگیری از طریق بهزیستی، مراکز استثنایی و آموزش و پرورش، مراکزی راه اندازی با عنوان شرکت های دانش آموزی برای ایجاد اشتغال دانش آموزان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین حامی اشتغال معلولان در یزد پشت دروازه کاغذبازی های اداری

بزرگترین حامی اشتغال معلولان در یزد پشت دروازه کاغذبازی های اداری