مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-16فرهنگي

آغاز چشیدن طعم غذاهای خش خورانه در یزد


رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری مجازی مسابقه آشپزی خش خورانه ویژه نوروز، از آغاز داوری فیلم های ارسالی برای انتخاب شرکت کنندگان اصلی این جشنواره خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری مجازی مسابقه آشپزی خش خورانه ویژه نوروز، از آغاز داوری فیلم های ارسالی برای انتخاب شرکت کنندگان اصلی این جشنواره خبر داد.

محمد فکر با بیان اینکه این مسابقه بزرگ آشپزی با همراهی زوج های یزدی برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقه تلوزیونی غذای سالم با عنوان خش خورانه اسفند ماه سال جاری ضبط و در ایام نوروز 1400 از شبکه استانی یزد پخش خواهد شد.

وی با بیان این که شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد بوده است، افزود: ایجاد نشاط و سرگرمی از طریق فضای رقابتی سالم و دوستانه، احیای غذاهای اصیل ایرانی و بومی، پرداخت به اهمیت غذاهای ارگانیک و سالم، ایجاد بسترهای آموزشی با ارائه نظرات کارشناسان مجرب و معرفی پیشینه غذاهای بومی استان یزد از اهداف این برنامه است.

رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ آشپری سه برنده دارد، افزود: به نفر اول این مسابقه مبلغ 50 میلیون ریال، نفر دوم 30 میلیون ریال و نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چشیدن طعم غذاهای خش خورانه در یزد

آغاز چشیدن طعم غذاهای خش خورانه در یزد