مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-16اقتصادي

در تابستان 1400 با مشکل کم آبی روبرو خواهیم شد


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرایط بارش های کشور امسال خوب نبود و انتظار تفاوتی چندانی هم تا پایان سال آبی جاری نمی رود براین اساس احتمال افزایش شهرهای دارای تنش آبی بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حمید رضا کشفی روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز ارتباط با مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: بارندگی در برخی نقاط کشور تا حدود 30درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد و به این ترتیب در تابستان 1400 با مشکل کم آبی روبرو خواهیم شد و براین اساس تعداد شهرهای دارای تنش آبی به 220 تا 250 شهر افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: صنعت آب و فاضلاب امسال رویدادهای مهمی را پشت سرگذاشت که مهمترین آن بروز بیماری کرونا بود که ناگزیر میزان مصرف آب کشور را افزایش داد به گونه ای که در برخی مناطق تا 40 درصد افزایش مصرف رخ داد.

معاون شرکت آبفای کشور خاطرنشان کرد: همین امر سبب شد تلاش برای تامین آب بیشتر شود ضمن آنکه مدیریت مصرف هم اعمال شود که با همراهی مردم این موضوع ممکن شد و توانستیم با کمترین مشکل شرایط را پشت سربگذاریم.

کشفی به فرایند یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی به عنوان رویداد دوم و مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل این فرایند سبب شد خدمات رسانی به روستاییان به نحو مطلوب تری انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تابستان 1400 با مشکل کم آبی روبرو خواهیم شد

در تابستان 1400 با مشکل کم آبی روبرو خواهیم شد