مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-16اجتماعي

7000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی مجهز شد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 9000 کلاس با بخاری نفتی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد که تاکنون در 7000 کلاس بخاری های نفتی جمع آوری و به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 9000 کلاس با بخاری نفتی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد که تاکنون در 7000 کلاس بخاری های نفتی جمع آوری و به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رخشانی مهر در مراسم افتتاح همزمان هنرستان فنی و حرفه ای ابوذر و 85 پروژه دیگر در قالب 336 کلاس درس در استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: هنرستان ابوذر نمونه بارز مدارس مورد تاکید در سند تحول بنیادین است که در آن امکانات لازم برای توسعه مهارت های علمی، فنی و ورزشی فراهم و به تفریح و تندرستی دانش آموزان توجه شده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: این هنرستان به چندین کارگاه تخصصی ویژه دروس فنی و حرفه ای و همچنین سالن ورزشی مجهز است، ضمن اینکه برای مدرسه مجاور نیز از طریق درب دوم امکان استفاده از سالن ورزشی مهیا شده است.

وی همچنین به استاندارد سازی سیستم گرمایشی در مدارس سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بعد از آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه مکلف شدیم ظرف مدت 2 سال کلیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی مجهز شد

7000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی مجهز شد